Shoppingtråd

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare PansParis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 799
P

PansParis

Inredning är det roligaste att shoppa. Självklart så behöver vi en shoppingtråd. För lite inspiration... :D

Lägg upp bilder på fynden ni gör!

Obs! Samma regler som shoppingtråden på utrustning, egna bilder. Dvs inga CO:bilder.

:laugh:

Sv: Shoppingtråd

Jag tänkte på samma sak härom dagen...Men jag kom inte så långt som till att starta en tråd. Får se om jag kan fota och lägga upp någonstans.

Sv: Shoppingtråd

Jag fyndade lite för några veckor sedan (min favoritbutik ska läggas ner :( så de hade utförsäljning)

Två höga vaser, 500 kr för båda (halva priset ;) )
BildH2188.jpg

Och en liten kamel av något slag
BildH2191.jpg

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 758
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 690
Senast: Marita73
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte... 2
Svar
25
· Visningar
1 827
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 397
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Blandraser och renraser
  • Kattmat i mousse-form