Shortchaps o senskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 794
P

piggis_83

Inser att mina Jacson shortchaps är rätt utslitna nu, så jag skulle behöva nya. Tänkte shoppa nya på scandinavium, där finns det ju lite att välja på! så jag vill ha lite tips nu, jag vill alltså INTE ha några billiga skitsaker... utan några som e BRA o då får dom hellre kosta lite mer.
Har ni bild så lägg gärna in de oxå!

Sen köpte jag ett par senskydd på Eko i Fjälkinge (på rean), jag TROR dom hette "BR", kostade normalt runt 200-250 kr. Nån som vet var jag kan köpa bakskydd i samma märke? Har aldrig hört talas om märket innan!

Sv: Shortchaps o senskydd

Dyóns shortchaps är riktigt fina men dragkedjan på deras gamla variant var däremot riktigt kass och de flesta har fått byta ut den.

Men på de nya stövelskaften från Dyón ska dragkedjan vara av mycket bättre kvalité. De är dyra men ska ju vara riktigt bra också, dom är snygga med. :d

BR skydden känner jag till :D flera i mitt stall har sådana. Dom är helt okej och prisvärda. Hittade BR skydd på www.hastbiten.se www.eqshopen.com (vet inte om det går att beställa där dock) och www.kusehuset.com har i af haft dom. Annars borde du kunna hita dom på scandinavium!

Sv: Shortchaps o senskydd

Tack tack!! ska kolla efter BR-skydden på Scandinavium då. Verkar ju som att det iallafall finns några affärer som säljer dom!
Dyon-chapsen va riktigt snygga, vill ha! har du såna själv? fanns 2 olika, den ena va lite kraftigare eller nåt :confused:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka