showhalters och showträns till araber!?

Sv: showhalters och showträns till araber!?

wrangler skrev:
Har ett du kan låna om du inte får tag i nåt (ja du kan få köpa det oxå om du vill) o om du ska till Greva, det är jättenära mig. Ett helt enkelt svart bara, men det finns ju conchos om man vill piffa upp det...

Jasså har du?? dte vore väldigt tacksamt om du ville låna ut det!! :) har du bett på det också?
har du nån bild får du gärna maila det?
Tintan_81@hotmail.com
för dte verkar ytterst omöjligt att få tag i ett i kort varsel =(

Ja det är med bett. Har visat hingst på bruksprov i det själv!
Bild... hmm... ska försöka att ta en imorrn, har så satans mycket i skallen bara!
Vart 17-ingen bor du? Det är väl långt iväg förståss, tänkte om du ville provad et så det passar...

wrangler skrev:
Ja det är med bett. Har visat hingst på bruksprov i det själv!
Bild... hmm... ska försöka att ta en imorrn, har så satans mycket i skallen bara!
Vart 17-ingen bor du? Det är väl långt iväg förståss, tänkte om du ville provad et så det passar...

Jadu jag bor i Västerås så dte är bra bit ifrån skövde..säkert 40 mil he he
vad är dte för storlek på det..finns väl full och cob/arabian har jag för mig..han har ju cob på grimmor så han har inte så stort huvud

En utlovad bild....

d4432561.jpg

Mkt enkel halter men jag tycker det är snyggt. Storleken vete fasen.... :confused:

wrangler skrev:
En utlovad bild....

Mkt enkel halter men jag tycker det är snyggt. Storleken vete fasen.... :confused:

Ok men det såg väldigt snyggt ut måste jag säga bettet kan man ju bara byta ut mot mitt eller?
Vi kommer att åka ner redan på fredagen så han kommer att stå där över natten så om du vill komma förbi så jag får prova dte så vort det supersnällt!!

Javisst, inga problem! PM'a mig med datum o tider o grejer, vi kanske kan höras på tel/mail/msn eller nåt....

wrangler skrev:
Javisst, inga problem! PM'a mig med datum o tider o grejer, vi kanske kan höras på tel/mail/msn eller nåt....

Tack så jättemycket det är verkligen ursnällt av dig att låna ut det till mig! :bow:
Jag Pm.ar dig om tid och så kan vi byta nr så kan jag höra av mig till dig när jag är framme på fredagen så kan vi komma överens om en tid =)

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
160
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: Panikponnyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka