Bukefalos 28 år!

Sidan kan inte visas o.s.v.

K

Kimz0r

...har jag fått en hel del av den senaste veckan/senaste veckorna, vid olika tider på dygnet, säkert minst en gång om dagen. Oftast högst tillfälliga avbrott, men nu senast var det några minuter. Det går samtidigt att surfa på andra websidor. Vad händer? Det är jobbigt. ;)
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Så har Buke varit till och från för mig nästan så länge jag kan minnas. Detta i såväl IE som Firefox, med tre olika operatörer i två olika länder.

(Och det här svaret gav väldigt mycket, o ja. :angel: )
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Då våndas jag i varje fall inte i ensamhet.
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Jag har haft det problemet, tycker dock att det blivit bättre senaste dagarna. Dock fick jag ladda om den här sidan två gånger för att lyckas öppna den. ;)

Det står att anslutningen till servern bröts tror jag, kommer inte ihåg exakt vad som står. Högst irriterande dock.
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Jag har samma problem, tror varje gång att det är nån av kaninerna som gnagt av bredbandskabeln. men som sagt, det funkar ju med andra sidor. Men lite irriterande är det allt. :devil:
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 245
Senast: Scata
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 477
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 843
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp