Signalhundar

Sv: Signalhundar

Jo, SoS och FNA har jag hittat. Tänkte om det fanns mer. Mycket är Skåne-förlagt o bor lite längre upp så tänkre om...

fna o sos är de som utbildar servic,signal,diabetes o ep hundar i sverige..söker du på hearingdogs eller dogs for the deaf så får du upp mer info

CCI har utbildat många-och bra.

Läste nu på ordentligt och det går få närmare hjälp via FNA. Söka fond för att täcka kostnaderna - blir en del att göra. Kollar övriga också så bör vi komma en bit framåt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
267
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 120
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka