Signatur i e-post

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Dean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 772
D

Dean

Jag har lyckats fibbla bort signaturen som alltid följer med det e-post meddelande jag skickar.
Nu när jag skulle gå och lägga in en ny signatur så går det inte. Fälten där jag ska skriva in signaturen är gråa, dvs de går inte att klicka i eller skriva något i.

Hur sjutton har jag lyckats strula till det :confused:

Sv: Signatur i e-post

Verktyg -> Alternativ-> Flik E-postformat..

och det står HTML som standard val?
i meddelandet..

ska funka.. skumt.

Precis så gjorde jag tidigare, men det fungerar inte nu...

Jag ändrade något... det kom upp en ruta som frågade om jag ville använda mig av något annat program för att svara och skicka mejl, jag klickade ja där och det är sen dess det inte fungerar med signatur.

Hmm den kanske har valt Outlook Express som förval av e-postprogram?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 586
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 248
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka