• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare corona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 802
C

corona

Hur lägger jag till ett "avslut" som kommer upp efter alla mina inlägg, ex. om jag vill att alla mina inlägg skall avslutas med :

" / corona" ???

Sv: Signatur

Jo, visst fanns det det? Men det kanske inte finns längre... :crazy:

Hur vet du namnet corona? Genom Et:s ridcenter? Jag hade henne på ett av deras ridläger. Härlig galopp!

corona skrev:
Jo, visst fanns det det? Men det kanske inte finns längre... :crazy:

Signaturfunktionen är borttagen :cry:

Men man kan ju göra egna tangentfunktioner i Windows så man kan ju fixa en signatur den vägen ;)

Dels är det namnet på en öl :d
men jag valde det faktiskt för att det är namnet på ett mkt vackert väderfenomen!! :)

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
11 024
Senast: Keb71
·
IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: tanten
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
1 000
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka