Silbersee?!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Sterling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 510
Sv: Silbersee?!

Var han skimmel? Jag var och praktiserade hos Fredrik i Sigtuna (var min tränare när han bodde här i Dalarna) förut och jag tror mig minnas att han hade en ganska liten skimmel som hette Atlet. Eller så minns jag helt fel :angel:.

Sv: Silbersee?!

Jag var och provred Atlet idag :D han var skitfin, lätt att rida, lätt för samling, hoppade som en gud :love: jag blev störtförälskad. det enda negativa var att var känslig när det gällde uppsittning, men bara jag fick hjälp så var det inga problem alls. Han såldes aldrig till tyskland, köparen och Caroline kom aldrig överens tydligen. Nu är Atlet 9 år, 164 cm hög och skitsnygg! Det finns en tråd med film på honom och mig om ni vill se ! :D Fredrik var med och hjälpte mig dessutom ! :smirk:

Liknande trådar

Gnägg Hej Alla, jag tycker att det borde finnas ett bättre namn på "skogsmulle"- häst. Men jag vet inte vad, har ni några förslag? Det borde... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 403
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 919
Senast: lilsan
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Emma-pemma
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka