Bukefalos 28 år!

Silversmide

peace

Trådstartare
har ni några tips på vad man kan ge i dop&bröllopsgåva?
Har en silversmed i våran by som jag tänkte anlita.
 
Sv: Silversmide

Som dopgåva skulle jag nog rekommendera skojjiga kläder åt den lilla, om det nu är ett barn som döps vill säga.
Mitt barn och flera vänners barn fick massor med silversaker i dopgåva, visst, det är en fin gest, men de ligger mest längst inne i ett mörkt skåp.

Annars om du vill ge en silvergåva så kanske en fotoram kan vara något? En för två bilder där det under varje bild står datum för bröllop med parets namn och på dopet datum för dopdag, födelsedag, vikt, längd etc.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 400
Senast: Acto
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
895
Senast: Malin_L
·
Kultur Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer. Ge mig era bästa tips.
Svar
2
· Visningar
314
Senast: SkorpSmulan
·
Tjatter Vill ge en gåva till ridläraren nu i slutet av terminen. Har ni några tips på vad nah kan ge? Tänkte kanske något julthe, julgodis...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp