Simbassäng

P

Plupply

Vet inte om jag lägger denna tråd rätt men jag testar iaf....:confused:
Jag e nyfiken på det här med simbassänger till hästar. Vet ngn om det finns ngra krav på vad som ska ingå, hantering osv? Kanske ngn som vet till vem man ska vända sig om man vill bygga/köpa en?

Hoppas ngn vet!!:)

Sv: Simbassäng

Om du ska ha den i Sverige mâste du ha värme pâ nästan jämt, dom fâr bara simma i viss teperatur. Det är det enda jag vet, jag har sett en som nästan aldrig användes för att det var för kallt. Den sâg ut som en skrittmaskin fast "i backen" liksom

Tack för svaret!!
Som en skrittmaskin sa du? Kunde man då ha flera hästar i som i en maskin? Var den tillräckligt djup så att de simmade? Eller var den "formad" som en skrittmaskin?
Jag är väldigt nyfiken på detta med simbassänger! Det finns ju så mkt till hund och så men så lite till häst. Vill skaffa en!!

Plupply skrev:
Tack för svaret!!
Som en skrittmaskin sa du? Kunde man då ha flera hästar i som i en maskin? Var den tillräckligt djup så att de simmade? Eller var den "formad" som en skrittmaskin?
Jag är väldigt nyfiken på detta med simbassänger! Det finns ju så mkt till hund och så men så lite till häst. Vill skaffa en!!

Man kunde ha (tror jag) 4 i som simmade samtidigt

Har sett skrittmaskiner med vatten upp till knäna på hästarna också, tydligen en effektivare forma v skrittmaskin.

Finns eller har funits i Tom utanför kungsbacka.

Kram

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 903
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 299
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 461
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 439
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka