JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Han heter simlir som betyder kämpe eftersom det är just det han är, mot alla odds överlevde han och är idag lika pigg som alla andra fölen..
Skola & Jobb
Gammal användare, nytt nick pga ämnet.
Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika...
2
Hundhälsa
Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Gravid - 1år
Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Husvagnsrenovering
Fritid Vi har också köpt precis, blev en nyare på auktion. Hoppas den är så fin som den ser ut att vara isåfall gjorde maken ett klipp...
attheedge
1 minut sedan
Tapeter tapeter tapeter
Hemmet Jag har kört fondvägg med färgstarka och mönstrade tapeter. De skulle ha blivit för mycket på alla väggar. Jag älskar grönt och lila så...
Görel
14 minuter sedan
Lunginflammation
Kropp & Själ Har haft lunginflammation orsakad av mykoplasma en gång. Det var hemskt jättehög feber, ont när jag hostade och mådde uruselt i flera...
Islandshästryttare
29 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
40 minuter sedan
Svar: 1 299
Visningar: 78 401
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Skulle tippa på hona ja :) Tyvärr vanligt att de blir tilltufsade i butiksakvarier... Visst går det ofta att ha flera honor ihop, men...
Red_Chili
48 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 42 143
Djur
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Problemet hos mig är att jag inte kan fästa nått i tak. Annars skulle jag nog vilja ha en med längre klöspelare så dom får lite större...
LadySara
Idag kl 21:48
Svar: 10
Visningar: 172
Katt
Stora shoppingtråden III
Utrustning Upplever du att höjd-måtten stämmer väl överens med deras tabeller? Är så himla sugen på ett par, och vill slippa måttbeställa. Men mina...
blayenka
35 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr I morgon ska vi tillbaka till veterinären. Jag vet en som på alla sätt försöker få mig att fatta att vi borde göra roligare saker...
Amanda_F
52 minuter sedan
Svar: 1 347
Visningar: 105 359
Grenar