Simpleviewer

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Jappalou
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 900
J

Jappalou

Hej alla duktiga hemsidefixare!

Jag har en sida från one.com som där jag vill visa mina album i med simpleviewers galleri. Men jag har ingen aning om hur man gör!

Skulle vara mycket tacksam för hjälp!

Sv: Simpleviewer

gallerierna gör du i tex porta (som jag själv använder till min hemsida, bejbi.se) och sen kan du ha tex en wordpressblogg liggandes på ett webbhotell dit du rikat domänet, där du länkar in indexfilerna ifrån portas gallerier i inläggen. :)

Sv: Simpleviewer

då måste du ju ladda upp dem innan du komprimerat dem, men jo, så kan man göra, tar bara mycket mycket längre tid :)

Liknande trådar

Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·
Fritid Ordinerad vila fram till MR den 20 februari, och jag har bara 600 sidor kvar av min bok. Hjälp! Vill inte titta på TV eller doomscrolla...
Svar
10
· Visningar
656
Senast: Migo
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: Filippa
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 756
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31