Singel, pank och utan singelvänner!

Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Jag skulle även vilja ha ett lite mer uttömmande svar av pulkaskurk, för att du ska kunna ta den du vill ha måste du ju hitta honom någonstans, var hittar du honom? Jag vill veta så jag kan vara där. :)

Tja överallt?
Jag är en sån som vill ha en karl som jag gör saker tillsammans med.
Jag ser inte vitsen med att 'ha sitt eget liv' utan jag vill dela det med någon även om man gör egna saker ensam eller med vänner också.
Så för mig är det då klokt att titta efter killar som kör hoj och gärna roadracing, någon är mycket ute på sjön på seglatser eller med motorbåt.
Någon som tränar och tycker om skidåkning och djur...
Så för mig finns det ganska många ställen att ragga killar på å inte brukar jag få ett nej speciellt ofta heller...
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Så för mig är det då klokt att titta efter killar som kör hoj och gärna roadracing, någon är mycket ute på sjön på seglatser eller med motorbåt.

Då är jag redan i ungefär rätt miljö alltså, men något säger mig att det är lättare för en kvinna att ragga på dessa ställen. :D
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Ja, är det fler som är i samma sits? Hur gör ni för att träffa killar? Jag börjar tröttna rejält nu... när jag väl kan gå ut så är det aldrig någon som vill hänga med, antingen ska de hitta på något med sin respektive eller så vill de bara ha en mysig hemmakväll med lite vin.... :banghead:

Jag har inte råd med någon ny hobby där man kan träffa nytt folk, har testat internetdejting - men blir sjuuuuukt kräsen och tycker de flesta är så jäkla tråkiga... Haha... inte min grej helt enkelt. Och min värld är ganska liten, det är jobbet, gymmet och stallet i princip.

...

Jag har blivit socialt efterbliven helt enkelt.:o Dessutom börjar jag känna mig gammal (30). Har en del 21-åriga singelkompisar... kul någon gång sådär, men nä...

...

Hur gör ni undrar jag? Är jag den enda i den här sitsen?

Nä, du är inte ensam...

;)
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

kl...jag tror att det bara blir när man minst anar det ...

Mina förhållanden har varit så .....jag har inte ens varit intresserad av att ha nåt förhållande. Det är då han står där.

Idag jobbar jag heltid natt, har två travhästar som måste tränas, två hundar, barn o barnbarn ...jag typ jobbar, är hos hästarna o sover ...lediga dagar är ja i stallet 5-6 timmar..jag har också ställt frågan när fan ska man ha tid , och när ska man träffa nån man övht vill vara med.

Nu har jag en kille, inte helt okomplicerat då jag varit ( frivillig ) singel i 8 år ....man skaffar sig massa egna vanor , men det funkar ändå för han kommer till mig jämt så då får jag vara hemma med hundarna också ...sen kan jag vara själv när jag vill , och när man är i min ålder så gör man som man vill :D

Så klyschan lever, det finns en åt alla o när man minst anar det så står han/hon där :love:
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Då är jag redan i ungefär rätt miljö alltså, men något säger mig att det är lättare för en kvinna att ragga på dessa ställen. :D

Lättare vet jag väl inte..
Det är väl inte svårare att vara ärlig rak och tydlig med vad man vill för att man är karl?

Jag är sådär barnärlig som mina vänner kallar det.
Går fram till den jag är intresserad av å säger 'Tja, Ina här! Du är snygg/fint leende/verkar rolig :) Lust med en fika/öl/ses imorgon?
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Lättare vet jag väl inte..
Det är väl inte svårare att vara ärlig rak och tydlig med vad man vill för att man är karl?

Jag är sådär barnärlig som mina vänner kallar det.
Går fram till den jag är intresserad av å säger 'Tja, Ina här! Du är snygg/fint leende/verkar rolig :) Lust med en fika/öl/ses imorgon?

Jag syftade på att det i hoj-kretsar är betydligt fler män än kvinnor, så du som kvinna har ju lite fler att välja på.

Jag menade inte att det är lättare att ta kontakt som kvinna. Jag tycker att ditt ärliga sätt är ett föredöme, varför ska man hålla på och spela svårfångad?
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Det finns ju massa hoj cheyer....
Här är nog typ hälften hojåkare...
Beroende på vilka bankörningar man väljer finns det ju ett helt gäng också. .
Å de flesta hojkillar verkar ju ändå bara vilja ha gnällkärringar utan liv och intressen som bara vill vara hemma iaf så då borde det ju finnas skitmånga att välja på för dig. ..
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Så det är här man ska marknadsföra sig.... :D
Min dating tråd vart raderad, förstår inte varför...haha.:o
Jag är i vilket fall singel och öppen för en date om det passar sig i Örebrotrakten.

//Magnus
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Jag känner absolut igen mig. Tyvärr tappade jag kontakten med mina gamla gymnasiekompisar (för att många flyttade efter studenten), och efter det har det inte direkt blivit något direkt umgänge. Jag har pluggat några år, men de jag pluggade med var stadgade 30 + are med några ungar att försörja/ta hand om på kvällarna, och vi hade ingen direkt gemenskap i klassen. Under sommaren har jag jobbat, men bara tillsammans med andra tjejer och även om jag träffat mycket folk på jobbet (stått i kassan på ett ganska välbesökt café i ett turisttätt område), så är det ju som någon annan sa inte speciellt lätt att börja flirta med någon kund när kön ringlar sig lång långt ut på gatan.

På fritiden är det stallet eller ishallen som gäller. Det första stället är väl inte precis mansdominerat direkt, och även om vi som står i stallet rider och har kul tillsammans där, så blir det inte mycket mer än så. I ishallen borde det däremot vara betydligt större potential kan man ju tycka, mycket män som går på hockey och få tjejer. Men det funkar ju inte heller. (:mad: ;)) Känns som att det finns tre kategorier "män" där, äldre män i övre medelåldern, småpojkar (allt mellan 6 och 18 år) och sen de som skulle vara någotsånär intressanta, men som är upptagna.

Jag har visserligen ganska lätt för att bli kompis med grabbarna, men uppenbarligen kan jag inte få till det när det hettar till med någon. Jag umgås mycket med samma människor, och hade det funnits någon där som hade potential till att bli "mer" hade det nog redan hänt. Jag har fullt upp med mitt liv, och ser inte riktigt hur jag skulle få tid att börja med något nytt intresse eller börja umgås i andra kretsar (mer än att utöka hästeriet med träningar och tävlingar, men återigen, hästvärlden är full av kvinnor, så något ragg lär det ju knappast leda till). Nätdejting har jag provat, men det var inget för mig.

Den hemska sanningen är nog att jag, som någon annan också skrev, är alldeles för bekväm med mitt singelliv och all den tid jag kan spendera på hästarna, för att släppa in någon annan. :o
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Jag bor också i gbg och följer gärna med ut! Dock har jag pojkvän men han har en del kompisar som behöver flickvän ;)
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Vi får ordna en Buke-träff! Händer det inget i Göteborg snart där vi kan samlas?
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Låter kul! Synd att kulturkalaset är slut men borde ju finnas något annat kul?
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Men, vi får väl bara fixa en träff helt enkelt! Tycker det låter jättekul, man kan väl bara träffas på en pub eller så? Knyta lite nya kontakter och ha en trevlig kväll! :) Gärna i samband med löning ;)
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

låter som om man borde haka på :). bor förvisso en bete ifrån gbg, men inga problem med att ta mej dit
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Man ger upp och slutar att leta och plötsligt så träffar man en karl på krogen ;)

Efter 13 år med samma man bestämde jag mig för att vara singel, har haft två korta förhållanden efter det som båda slutade i katastrof och efter det var jag fast besluten att vara singel för att slippa bli sårad men det höll i nån vecka?

Jag och kompis var ut på krogen, satt i famnen på en bekant till mig och mannen jag träffar nu kom fram och presenterade sig för mig och jag föll pladask för honom?!?

Han skrattar gott åt vårat första möte för han har berättat att han bestämde sig för att han skulle ha mig redan första gången han såg mig. Han fick som han ville och jag trivs otroligt bra och känner mig bekväm med honom.

Så mitt tips är, sluta leta. Det finns en för alla men man vet aldrig när du hittar dom!

Detta är den första jag träffat på krogen och inlett något med men någon gång måste ju vara den första.
 
Sv: Singel, pank och utan singelvänner!

Nämen jösses jag tror jag avlider, vilket ärkepucko:wtf:

Jag är inte singel men en tanke bara, man får väl helt sonika anordna lite buketräffar runtom i landet så får bukarna ta med ngr trevliga singelvänner. Då finns där ju ett helt smörgåsbord med singlar sen:) De som inga singelvänner har får ta med sig själva;)

Ha såg att jag vart för snabb! Hoppas ni får till träff i Gbg, uppdatera gärna sen så man får höra om det blev lyckat :)
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp