Bukefalos 28 år!

Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Lyckan av att ha en bästa vän som bara "jag kan ta hand om disken, jag tycker inte det är jobbigt alls".
 
Sv: Singeltråden 52

Ellerhur! Kände mig asdum. För han var så trevlig med. :p

Addan: Han ringde upp och kom till en kollega som sitter nära mig, så hon hade hört om mina problem, haha. Så hon sa att jag försökt ringa och så la de på så jag fick ringa upp. Så nu är det löst. :)
 
Sv: Singeltråden 52

Jag kan tänka mig det, känns som en typisk grej som händer. Tur att den här hade vett att ringa upp iaf!

KL

Här är superfint väder idag, så jag tänkte att jag skulle passa på att ta mig ut en sväng i eftermiddag. Ska tvätta vid 2, så det känns lagom att slänga in tvätten och sen gå en runda tills den är klar :D
 
Sv: Singeltråden 52

Låter som en superskön dag det :) Härligt!
Jag måste med börja promenera, men jag tycker inte det är så trevligt när det är kallt. Och det tycker jag att det är än så länge... :p
 
Sv: Singeltråden 52

På med mössa och ut och gå!


...lätt för mig att säga som sitter i ett kontorslandskap och slappar...
:p
 
Sv: Singeltråden 52

Ja, jag ska nog göra det!

Och jag har ju suttit i kontorslandskap hela veckan :p Dessutom har jag fikat tre gånger på jobbet denna veckan :angel:
 
Sv: Singeltråden 52

kl

Har nu lagt ut massa saker att sälja i en fb-grupp för området jag bor i :D Hoppas på att något säljs iaf :angel:
 
Sv: Singeltråden 52

Haha, fika är fint. Hörde något om att här var asmycket fika igår så jag ser fram emot resterna på min lunch nu vid halv två. :p :angel: :D

Pride: Håller tummarna för att du får sakerna sålda! :D
 
Sv: Singeltråden 52

KL

Partaj igår och jag var på Gretas för första gången någonsin, hade sjukt roligt faktiskt! Var lagom mycket folk så man fick plats att ta ut dansstegen ordentligt. Och vem vill inte göra det till schlager och annat kul!? :D

Och ikväll blir det såklart mer schlager hemma hos en vän, först ska jag bara ta mig ut på en promenad så jag piggnar till lite :p
 
Sv: Singeltråden 52

Haha, Gretas är fantastiskt. Och så där vansinnigt stereotypt som man tänker sig att en gaybar är. Älskar't! :D
 
Sv: Singeltråden 52

Ja det var fantastiskt! Och precis som man tänkte sig! Och jag blir verkligen som galen när de spelar låt på låt på låt som man bara måste sjunga med i haha!

Så för att starta en liten diskussion i den här diskussionstråden: Vem vinner i kväll?
 
Sv: Singeltråden 52

Jag är lite kär i Anton Ewald. Men tror mer på Ralf faktiskt, den låten är riktigt bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 298
Senast: bollen__
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 658
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 372
Senast: jemeni
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp