Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Sitter och planerar mannens adventskalender här nu men jag får inte riktigt ihop tillräckligt. Wääh wääh.
Det får ju inte bli allt för ruinerande heller...

För övrigt var jag mycket lat och köpte en paket med 24 presentpåsar och ska köpa en förpackning med 24 numrerade klädnypor som jag ska sätta på påsarna och sen ska jag lägga dem i en korg. :D

Vadå lat, det låter väl skitsmart? :)

kl

Halvligger i soffan. Är helt slut efter några dagar på mässan och ser oerhört mycket fram emot lite sovmorgon imorgon. Nu på kvällen ska jag ut och springa, men jag har en gosande katt i knäet och har inte hjärta till att putta bort honom så nu sitter jag och väntar på att han ska tröttna. :o

Har för övrigt hittat en bröllopstårta till dig.

300x300px-LS-eb9b8b64_B0000VM322-31R4y-uTU6L.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 953
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
492
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 946
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka