Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Åh vad tråkigt :( Tur att du har en sån fin katt, och att du kan njuta av hundar i små doser! :)


kl


VARNING!!!

Asos har 20 % studentrabatt till och med ikväll!
 
Sv: Singeltråden 53

Och har kanske köpt på mig några fler födelsedagspresenter nu :angel:

Och en klänning som jag planerar att ha på nyårsafton... Den har varit slutsåld både på Asos och Lipsy, men efter att ha klickat på uppdateraknappen som en tok hela förmiddagen så har jag äntligen kunnat klicka hem den! :bump:
 
Sv: Singeltråden 53

Har jobbat under superduperstressen nu. Jag klickade igenom min order på Asos i tron om att jag skulle komma till Verified by Visa (och DÅ skulle jag föra över pengar till rätt konto, har blivit superdupernojig med att ha pengar på kortet då mitt kort redan har blivit skimmat). Men det gick igenom utan Verified by Visa! "Jaha" tänkte jag och var snabb med att föra över pengarna.

Men en stund senare så fick jag ett mail från ASOS som sa att köpet inte hade gått igenom, och då var jag snabb med att ta klänningen igen (alltså ni förstår inte hur stressad jag har varit över den där jäkla klänningen) och sen klicka ner resten i kundkorgen. Men då funkar inte studentrabatten istället (och det blev 500 kronor i rabatt, så jag var rätt mån om att få den)!

Så först så mailar jag Asos i panik, och när jag sedan kommer på att det brukar ta några timmar för dem att svara (= någon kan stjäla min klänning IGEN!) så bestämmer jag mig för att registrera ett nytt konto. Och nu har jag försökt med varenda e-mail jag har kommit på (tydligen har jag redan en massa konton där), till slut letade jag reda på mannens gamla studentmail och använde den.


Pjuh. Vilket trauma.
 
Sv: Singeltråden 53

Älskar att man alltid kan be om ett nytt lösenord hos Mecenat via sms. Glömmer nämligen ständigt bort alla mina lösenord till alla ställen som inte är banken eller skolans intranät.
 
Sv: Singeltråden 53

Alltså det hände en gång till (måste ha skrivit in fel kortnummer den här gången).

Har nu skapat en till e-mail. Och betalat 10 pund bara för att få hit skiten SNABBT.



:arghh:
 
Sv: Singeltråden 53

Åh åh tips!

Du kanske redan vet det här, men man brukar kunna spara en del slantar på att välja att betala i GBP på Asos istället för SEK! :)
 
Sv: Singeltråden 53

Nu har hela sidan brakat ihop...

Går det att få 20% på grejerna som de satt ner priset på i en drive just nu? Hittade en (eller flera :angel: ) hemskt fina klänningar (för det är ju PRECIS vad jag behöver just nu).
 
Sv: Singeltråden 53

Okej. Jag har inte fått någon orderbekräftelse, men nu har pengarna åtminstone reserverats på kortet.


Jag lovar att jag kommer att se ut som en glittrig tölp i klänningen. Det här bådar inte gott.
 
Sv: Singeltråden 53

Nu har hela sidan brakat ihop...

Om det är asos som har brakat ihop så kan det ha att göra med en envis och desperat gotländska :angel:

Jag vet faktiskt inte hur det fungerar med reavaror, men jag skulle tro det. Jag vet att jag har fått studentrabatt på nedsatta varor förut!
 
Sv: Singeltråden 53

Fy skäms! Den är helt bananas när man ska betala...


Och så frågan! Ska jag ha 10 eller 12 på kläder? Åh, deras "size guide" ger jag inte mycket för. Men jag vet att jag har 10 på ett gäng blusar från Yumi som sitter som en smäck.
 
Sv: Singeltråden 53

Blir också förvirrad när jag beställer kläder från dem när det gäller storlekarna, jag är rätt bred över ryggen dessutom vilket tenderar att ställa till det för mig. Så nu beställde jag vissa saker i en storlek, och resten i en annan.


Men kom ihåg: beställ i pund, blir billigare! De kronor man sparar kan man ju lägga i väskfonden :angel:
 
Sv: Singeltråden 53

MEN JAG KAN JU INTE BESTÄLLA NÅGOT! DET GÅR INTE! FRUSTRATION!


/Äter ballerinakex till lunch eftersom du lyckades få mig att glömma bort både att laga mat och skriva på uppsatsen. Fortsätter jag såhär så får jag väl beställa en storlek större på allt.
 
Sv: Singeltråden 53

Beställde även två julklappar till mannen, mycket nöjd över att ha kommit igång med det. Och igår köpte jag årets första julklapp (aktivitetsbräda till den lilla mannen). Nu vill jag bara hem och slå in allt!
 
Sv: Singeltråden 53

Ååh jag är lite nervös för att visa den då risken är stor att jag kommer att se ut som ett FÅN i den. Men okej:

DR07238_031_a.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 611
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
535
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp