Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Låter himla bra tycker jag! :) Jag kommer nog inte bidra så mycket närmsta tiden, skulle jag tro. Men man vet ju aldrig, om två månader kanske jag hoppar in här och skriver att jag gift mig med en rik kines och kommer flytta till Singapore på riktigt?

Ja, tänk vad förvånade vi skulle bli om du skrev det! :D

Jag är för övrigt inte ett dugg avundsjuk på att du ska åka till Singapore. Jag vill OCKSÅ resa.

Vi sa att vi skulle ses igen, så det verkar som det!

Men ni får lugna er med bröllop och bröllopskläder!!!

Men ni får lugna er med bröllop och bröllopskläder!!!

För sent, jag har hittat din brudklänning;
Starsandstripesweddingdress02.jpg

Ja! Det positiva är ju att han kommer att passa perfekt ihop med raggsockorna längdmässigt. Ingen inkörsport behövs där inte.

Mvh, Helt Fördomsfri.

Och där blev Lillelorden min favorit bukefalist hahaha..!

Sitter och smygläser här då jag tyvärr kommer joina er om ett par veckor efter 7,5 år som osingel...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 041
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka