Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Igår var ju bra, iaf de två som gick vidare! Raptjejen gillade jag jättemycket, men killarna har varit rätt trist hittills.

Ja, raptjejen är bäst i livet!

Lorden: Bra val! Lätt att bara klicka på sig, och gott att äta upp. Jag kan ha en ketchupflaska redo vid din plats.

annars tänker jag att jul-tema hade varit rätt klockrent på ditt bröllop :angel:

lillelorden: jag väntar fortfarande på alternativet till regnbågsbröllopet.... :p

red-christmas-wedding-dresses-winter.jpg

Hittade genast den här.

Jag ser inga kroppsdelar den inte är smickrande för!

Addan: Ah, förstår att du är slut! Har det varit nån nöjesgrej med jobbet eller arbete hela kvällen?

Jag kom också precis hem, har varit och sjungit i kören. Sjukt roligt! Nästan gåshud när alla 4 stämmor sitter där de ska.

Word på fin körkänsla! Har varit och testat en kör här i nya staden i kväll. Ingen gåshud idag tyvärr för de höll på att öva in massa nya grejer men det kommer nog! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 041
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
533
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka