Sirius och Unni busar

Glimfeather

Trådstartare
Igår lekte min Sirius och *Tilda*s Unni och jag tog några roliga bilder på dem. Ni som inte vet, kan ju roa er med att gissa raserna på dem :D

Så här såg Sirius ut innan Unni kom till stallet *vill inte*

Sv: Sirius och Unni busar

Du har vår, Aningsfull har snö på sina bilder och jag har höst...:crazy:
Vädret verkar inte funka riktigt i år...

Hemskt söta bilder, särskilt den första på andra raden :love: Jag tror Unni är en samojed och Sirius är en korsning mellan ponny och Falcor i den oändliga historien! :love:

naw va söta dom är tillsammans!! :love:
Unni vill snart leka mera....även om hon inte vart allt för nöjd med att behöva duscha av magen & benen när hon kom hem!! :rofl:

Man ser verkligen hur skitig hon är på tredje bilden, andra raden!! :rolf:

Naaaaw vilka söta bilder, gillar sista bilden på Unni.

Hon är ju samojed och jag gissar på att den andra hunden är en kortklippt sheepdog av nåt slag?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 580
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 661
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 667
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka