Sitta på dynbox?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 092

Fille

Trådstartare
Vi behöver köpa en dynbox, vi står och väljer mellan konstrotting och trä. Den i trä är ju finare, men dyrare. Tanken är att dynboxen ska funka som pall/soffa vid behov och den i trä känner jag mig rätt säker på att den håller för en till två personer. Men vet någon hur det är med dynbox i konstrotting? Håller dom för att sitta på?

Jag rekommenderar dig att titta på dem IRL, det brukar göra hela skillnaden när man står i valet och kvalet.

Det beror helt på vilken du väljer om de håller att sitta på eller inte. Jag har en i trä som inte håller för tyngd av en person en gång.

Jag rekommenderar dig att titta på dem IRL, det brukar göra hela skillnaden när man står i valet och kvalet.

Det beror helt på vilken du väljer om de håller att sitta på eller inte. Jag har en i trä som inte håller för tyngd av en person en gång.

Hade tänkt beställa via nätet :grin: Får fundera nåt varv till då!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
332
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 518
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 558
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka