sitter detta sidepul bra???

manpila

Trådstartare
ja som rubriken lyder sitter dettta sidepull bra på min kallblodstravare fast det igentligen är till en arab??;)
Vet inte om det syns någon bild men ni kan ju söka på fb på emma gustafsson och bilden på min fb äe en ljusbrun häst med ett sidepull på sig:D sedan kan ni gå in på mina loggbilder där ska det finnas en bra bild på min häst med sidrpullet:)
snälla ni som kan detta gå in o kolla på bilderna;)
mvh emma

Sv: sitter detta sidepul bra???

Vet du hur många emma gustafsson det finns i sverige?? :p Lägg upp bilden här istället. :)

Sv: sitter detta sidepul bra???

Hahaha joo jaa jag vet xp,men kan inte lägga upp någon bild från min fb. Vet inte hur man gör??? X)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 758
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för... 9 10 11
Svar
209
· Visningar
24 120
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka