Sittplatser scandinavium

Lumos_Nox

Trådstartare
Försöker boka biljetter i Scandinavium och använder tjänsten "sök bästa plats".
Aldrig bokat något på Scandinavium, får man bra platser om man använder den tjänsten?
Hittar ingen bra karta att titta på (som jag fattar iaf)
Screenshot_20190222-215626_Facebook.jpg
 
Jag har bokat på Scandinavium ett antal gånger, och nej - jag tycker inte tjänsten nödvändigtvis erbjuder de bästa platserna. Verkar som den fyller mittensektionerna först, utan att ta hänsyn till hur långt upp man sitter. Jag brukar bildgoogla fram en sektionskarta och sedan kolla lediga platser på de sektioner jag kan tänka mig att sitta. Jag kommer hellre hyfsat nära banan lite på sidan, än sitter högt upp på mitten av läktaren. :up:
 
Jag har bokat på Scandinavium ett antal gånger, och nej - jag tycker inte tjänsten nödvändigtvis erbjuder de bästa platserna. Verkar som den fyller mittensektionerna först, utan att ta hänsyn till hur långt upp man sitter. Jag brukar bildgoogla fram en sektionskarta och sedan kolla lediga platser på de sektioner jag kan tänka mig att sitta. Jag kommer hellre hyfsat nära banan lite på sidan, än sitter högt upp på mitten av läktaren. :up:
Ja, jag får försöka bildgoolga lite på datorn istället så kanske jag ser bättre. Vill ju kunna se skärmen!
 
Försöker boka biljetter i Scandinavium och använder tjänsten "sök bästa plats".
Aldrig bokat något på Scandinavium, får man bra platser om man använder den tjänsten?
Det beror helt på tycker jag. Dels har inte alla samma preferenser kring vad som öht är en bra plats, dels beror det på vad det är för arrangemang/layout. Konsert hela arenan, konsert kortsida (vanligast), konsert kort kortsida, konsert långsida/bredsida, ishockey, hästhoppning mm mm. Leta dig fram till arenakartan för just det aktuella arrangemanget och välj utifrån den.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
708
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
902
Senast: sjoberga
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
676
Senast: Tuvstarr
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp