Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förutsatte säkert att du visste det. Hur ska Försäkringskassan annars kunna ge dig ersättning för sjukperioden? Efter sju dagar måste du ha läkarintyg.
Fast när jag frågade om just ersättningen sade hon bara att
jag fick ringa och fråga om jag får nån
Jobbar ju inte så har sas ingen förlorad inkomst. Var inte säkert att jag skulle få någon sjukpenning alls då
Är läkarintyget jag har nu
Ok, då kan det ju faktiskt vara så att du inte ska skicka in det för att du ändå inte får någon ersättning. Taskigt läge! Men kolla för säkerhets skull att du inte har någon liten ersättning ändå!
det är inte säkert att försäkringskassan godkänner sjukskrivningen. Detta är verkligen ett jättekonstigt system men så är det. En på sambons jobb har varit hemma en månad och precis fått reda på av fsk att hon inte får ut något från dem!
Kropp & Själ
Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog...
Hästmänniskan
Varför ska man egentligen skicka in passet då hästen avlider? Vad händer med det? Min häst finns inte mer men jag har inte orkat ta tag...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...