Jag bara refererade till det hon sa. Det kanske handlade mer om hennes egna krav? Eller så var det ett sätt för henne att 'tvinga' sig till att ta tag i något som hon hela livet undvikit? I vilket fall så var hon otroligt nöjd efteråt 🙂
Det var förmodligen hennes egen känsla, ja... :)
 
Jag kan sjunga (hjälpligt), och har tagit sånglektioner.

Men jag är också hopplöst lat (enligt både sånglärare och körledare) och så fort jag tycker att det börjar bli lite jobbigt (höga eller låga toner) så skiftar jag en oktav så att jag kan ligga kvar i min 'bekvämlighetszon'. Jag gör det inte medvetet och fick jobba en massa med att bli medveten om, och sedan utöka mitt omfång.
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 479
Senast: Mineur
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
871
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Som några av er kanske vet i och med vad jag skrivit i andra trådar så har mitt mående denna höst nått nya botten-nivåer. Har aldrig i...
Svar
19
· Visningar
1 090
Senast: Masqueradee
·
IT & mobiler Jag har idag ett par Samsung Buds... nånting och är generellt nöjd. Men de är hopplösa när det blåser ute, den jag pratat med hör...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp