ska det få gåtill såhär?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare SecretLady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 212
så flying Jouren som ska vara öppen dygnet runt med en jourhavande veterinär, där ska alltså veterinärerna ha ett privatliv är det det du menar?
visst man kan inte vara veterinär dygnet runt men har man jour på flyinge så har man å då ska man inte ha ett privatliv just då utan då ska man jobba...

Bor också i Skåne och har varit med om liknande för en del år sedan. Har man sen sent omsider fått ut en vet. så kan det till råga på allt vara en ganska hästokunnig "ko"vet. som kommer.

Därför har jag valt att "se om mitt hus" i förväg. Anlitar sen många år en veterinärstation där jag betalar en avgift varje år för att vara med i deras privata joursystem. Det känns oerhört skönt att ha den tryggheten, även om jag aldrig behövt använda dem under jourtid, än i varje fall.

Tycker det är ett fint initiativ av dessa veterinärer på stationen och jag bidrar gärna till att hålla jourverksamheten igång. Det kan ju komma en dag (eller rättare sagt natt eller helg) då jag behöver anlita dem.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: Mint
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
869
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 464
Senast: Tiger tok
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 846
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V