Ska det kännas "långsamt"??

Sv: Ska det kännas "långsamt"??

Susan skrev:
beskriv gärna en passagesits för mig :)

Nu förstår jag också varför du reagerade förut.

Den grundtakten som jag pratat om i tråden har man inte _gjort_ i sitsen, utan skapat med att komma i balans.

Nu är vi inne på överurs.

Min ena häst har varit/ är väldigt svår att sitta ned på i Trav.
De enda som suttit som gjutna är Tinne o Kyra-Pederseneleven.

Men sen jag slutade att bara skumpa med och istället använder mig av Bollinverkan, så kan jag numera också det.

Jag påpekade detta för en kvinna som köpt en fin läromästare.
Man såg hela världen mellan rumpa o sadel, även i galoppen.

Sist jag såg henne satt hon riktigt bra o kunde påverka hästen också.

Sv: Ska det kännas "långsamt"??

axel skrev:
Måste skicka blommor till din tränare som kunde förklara SÅ bra om BOLLEN.:idea: :banana: :love:

haha, då skulle hon bli glad! Det är f.ö hon som är väldigt noga med sits och balans.. vet inte om det var denna tråd eller i en annan där jag skrev att det är folk som slutar, för hon blir "för" fokuserad... hur man nu kan bli det!?!?!?

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: Pinus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ...inte! Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: et_flickan
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
Hästhantering Det här är egentligen inget stort, men jag brukar träna en häst för hand. Jag har växt ur henne och kan inte rida henne längre, men...
Svar
11
· Visningar
921
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31