Ska fodervärden ha passet?

Sv: Ska fodervärden ha passet?

eftersom min häst har grundvaccineringen i passet och fodervärden till ponnyn tävlar med ponnyn har dom alla papper på honom också. Men vi har kopior på alla papper hemma.

Jag kom att tänka på det faktum om hästen tävlar, då måste ju fodervärd ha passet för att få starta.

En sån som dig skulle man ha till gammelponnyn..*suck*Fick tillbaka honom halt för ett par månader sedan och fodervärdarna vill INTE betala något eftersom vi inte hade kontrakt.. Trodde inte att man skulle behöva det med folk man känner.. Var ju kul att dom lyckades ha en sommarhäst att roa sig på..
Nu blir det papper på allt oavsett vem det är.. Kul att få fler bekymmer, som om man inte hade tillräckligt förut.. Nu ska jag sluta gnälla.

Mycket smart!! Tur att det finns någon som löste problemet åt mig. Dra kopior.. Gud sååå enkelt.. (märks att man är blondin:smirk: )

passet är en värdehandling och det är ditt ansvar som ägare om det kommer bort

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 594
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 950
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 253
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 552
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka