Ska hon få använda mina saker? :o

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Irona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 679
Sv: Ska hon få använda mina saker? :o

Agera moget och schysst, hästens välbefinnande går i första hand. Din osämja med din "kompis" får ni nog försöka reda ut. Ta ett snack alla tre och red ut det hela en gång för alla, mycket lättare än o vara småsint o släpa sadlar fram o tillbaka till stallet och gå o gnälla om "kompisen" inte sköte prylarna som du vill, mår du bara dåligt av i långa loppet. Sen tycker jag det var dåligt av ägaren och inte prata med dig först och diskutera hur mycket tid och ansvar du har tid att lägga på hästen, sen är det ju tyvärr hon som är ägare och bestämmer men det skulle vara lättare för alla inblandade om ni hade pratat om det först. Gå och prata med henne igen och förklara hur du känner, är det inte möjligt att dra tillbaka erbjudandet till "kompisen" får ni nog ta den obehagliga diskussionen för att det ska funka framöver. Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 489
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 007
Senast: lirco11
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 419
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 566
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur