Bukefalos 28 år!

ska jag kontakta vården igen?

Emmahpemma

Trådstartare
I torsdags blev jag skallad av en häst. Fick väldigt ont i nacken.. och då jag sedan tidigare har en whiplash så har jag blivit uppmanad att ringa 1177 om något händer med nacken. Jag ringde in och blev tillsagd att åka på akuten.
På akuten blev jag klämd på av en läkare och fick en nackkrage och order om att komma tillbaka på morgonen för rönken. Allt såg normalt ut på rönken. Så av med kragen och hem och ta det lugnt.
Nu idag har jag haft ONT både i nacken och i huvudet och känner mig yr och allmänt dåsig.. Dåsigheten är nog dock pga värktabletterna..


Bör jag kontakta vården igen? Eller är det normalt?
 
Jag ringde 1177 och fick veta att det var normalt att få ondare i upp emot en vecka och därefter skulle jag höra av mig igen om det blev värre eller om jag inte blivit helt bra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
911
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Är inte ute efter att någon ska försöka ställa någon diagnos nu, självklart är det ingen som kan det över nätet. Jag vill bara få lite...
2
Svar
25
· Visningar
4 042
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Insjunknade förra veckan, var på VC i torsdags och läkaren gav kåvepenin mot halsfluss. Var mycket sämre i lördags, halsen igensvullen...
2
Svar
29
· Visningar
18 882
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag brukar inte vara så mesig och när jag inte vet vart jag ska vända mig brukar jag bara ringa och fråga nånstans där jag tror det är...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp