Ska man se ut så i underlivet?

Kanelbulla

Trådstartare
Hej alla.
Jag har efter efter problem hela sommaren (eg efter hela året) med svamp och bakterier blivit jäkligt nojig över mitt underliv. Vet knappt längre hur flytningar ska se ut och vara för att vara normala.
Börjat undersöka mig själv väldigt nojigt också. Så igår upptäckte jag att allra längst in så känner man en liten knöl. Typ som en kula. Har aldrig känt den förr men har aldrig känt på mig själv så heller. Ser man ut så? Bör jag oroa mig? Iom mina problem i sommar så har jag undersökt mig hos läkare men... blir ändå nojig nu över denna "kula".

Nån som vet bättre än mig hur kvinnokroppen ska se ut?:P
 
Det du känner är med största sannolikhet livmodertappen. Den kan kännas mer eller mindre olika tider under menscykeln. Det är alltså helt normalt det du känner.
 
Håller med @TinyWiny om att det låter normalt. Men, om du nu har problem med svamp/dylikt, gå till en gynekolog. Självmedicinera inte, utan låt de göra sin grej så får du hjälp att fixa till vad det nu är som inte är helt hundra :)
 
Åh tack... blev skitnojig igår kväll. Har ju varit hos läkare så borde ju inte vara nåt men tanken blir ändå liksom "jaha. .. nu är det nån ny skit". Hoppas få bukt med all himla skit. Börjar vara så trött less och frustrerad att inte ha ett normalt sexliv sen. .. våren:/ tack för era svar. Känner mig lugnare nu:-)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 942
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 738
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 671
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp