Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj, förlåt har helt glömt bort att lägga in bild. Ska försöka hinna det ikväll jag ska försöka få bättre bild imorgon eller någon dag längre fram så ni får se hennes kropp också!
Jag har själv stått inför samma dilemma som du har på ett ungefär, jag hade då tre hästar.. Med skolan och läsa vidare pallar man det bara ett tag även om man tror att man visst klarar det.. I början är allt kul, men i med allt jobb så blir det för mycket. För mig slutade det med att jag istället sålde alla. Och efter fem år har jag nu börjat igen, köpt min nya drömhäst!
Antingen behåll dom du har, eller sälj en av dom andra, hur illa människa man nu är då, svårt men livet är fullt av sådana val
Du hittar säkert en annan drömhäst längre fram när du är klar med skolan, bara man letar lite!
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...