Ska till MK 10/10

Med tvådelade namnet? :crazy: Oupsie..får hoppas han är på trevligt humör etc då. Eftersom de finns de som är nöjda med honom så borde han ju kunna vara trevlig.. Du får rapportera!

Sen att JAG skulle bokat om besöket är en annan femma :p Men ge honom en chans först..
 
Egentligen har jag varit hos en annan veterinär...Ska tillbaka på återbesök. Nu skulle h*n vara borta, så jag var tvungen att boka om. Eftersom jag har hört en del mindre positiva saker om den med tvådelade namnet valde jag en annan. Varpå dom ringer igen och h*n är borta just den dagen jag hade bokat.

Så jag börjar undra vad jag gett mig in på...... :)
 
Äh, det går säkert bra! Annars får du väl ringa din rd vet sen och rådfråga om en second opinion om han med tvådelade namnet inte verkade vettig.

Men, jag har faktiskt INTE hört några klagomålom hans kunskap, utan det är det att karln inte kan LYSSNA på vad mans äger, och så att han är otrevlig då. Men han kanske har en bra dag just när du är där, jags ka hålla tummarna så får du rapportera =)
 

Liknande trådar

Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 514
Senast: Stereo
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: BornAgain
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
541
Senast: Murray
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp