Skada och skydd

Hippocampus

Trådstartare
Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för foten?En linda ger inte så mycket, har någon erfarenhet av något större ”skydd”? Ex fotledsskydd osv. Vad ska jag leta efter?

Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för foten?En linda ger inte så mycket, har någon erfarenhet av något större ”skydd”? Ex fotledsskydd osv. Vad ska jag leta efter?
Testa helt enkelt "fotledsskydd"?
Jag googlade och fick ett helt gäng träffar. Tror att du kan ta dig tlll ett apotek eller en hälsokostaffär och få hjälp?

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 169
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 922
Senast: lindaf
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 283
Senast: iNHALE
·
R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 290
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka