Skagern runt

parellikusken

Trådstartare
För något år sedan red jag och två vänner rörelsen i Tiveden. Underbart!
Nu planerar vi att rida Skagern runt i juni.

Någon som ridit den? Hur många dagar var ni ute?
 
För något år sedan red jag och två vänner rörelsen i Tiveden. Underbart!
Nu planerar vi att rida Skagern runt i juni.

Någon som ridit den? Hur många dagar var ni ute?

Inte hela men delar, var medryttare ett tag på
Moo gård där man kan (tror man kan än men osäker) övernatta. De delar jag red på var toppen! Men har hört att det är en del asfalt och grus vissa delar. Jag red ju bara vissa delar när vi var ute på vanlig skogstur. Saknar de stigarna väldigt mkt!
 
Inte hela men delar, var medryttare ett tag på
Moo gård där man kan (tror man kan än men osäker) övernatta. De delar jag red på var toppen! Men har hört att det är en del asfalt och grus vissa delar. Jag red ju bara vissa delar när vi var ute på vanlig skogstur. Saknar de stigarna väldigt mkt!
Tack för det!
Vi hoppas på att kunna vara ute i fyra dagar, men känns som att slingan inte är så lång så kanske bara blir tre.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: linlar1
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 599
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp