• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare FjantaZ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 707
F

FjantaZ

Hej!!

Finns det någon där ute som har byggt om en vanlig träskrinda till en hundskrinda med skaklar...
Behöver tips på hur man kan bygga ett par skaklar själv...

gärna bilder....

Sv: Skakel...

Har sett någonstans där man kunde köpa bara skaklarna och sätta på en vanlig skrinda. Var det hos Häromi tro?

har sett dem oxå men de är så fasligt dyra.... tänkte göra mig ngn sort billighetsvariant själv...

tänkte bara tillägga på min gamla tråd här att mina egenhändigt ihopknepade skaklar är snart klara... Det mesta är egenpåhittat men fick ett litet tips om vp-rör av en träningskompis....

Någon som är intresserad av bilder??

Hejsan! Jo vi har böjt till av stålrör och de funkar alldeles utmärkt!
Har tyvärr inte tillgång till någon bild på dem men kan försöka få fram tills helgen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: Annat
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 089
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka