Zarro

Trådstartare
Jag var ute och körde med min häst för några veckor sedan och han blev rädd för isen som var ute så han började skena och vi hamnade inne i skogen.
I söndags var jag ute med stallet på lussetur då jag märkte när jag kom tillbaks att skaklarna var alldeles sneda och konstiga.
Är det något man kan rätta till själv hemma lr behöver man någon experthjälp utav något slag?

Sv: Skaklar

Jag var ute och körde med min häst för några veckor sedan och han blev rädd för isen som var ute så han började skena och vi hamnade inne i skogen.
I söndags var jag ute med stallet på lussetur då jag märkte när jag kom tillbaks att skaklarna var alldeles sneda och konstiga.
Är det något man kan rätta till själv hemma lr behöver man någon experthjälp utav något slag?

byt eller anlita proffshjälp..

Sv: Skaklar

Ja d stämmer bra d ja.Ne men dom i stallet tror i v fall att man kan fixa d så jag hoppas på d bästa.Jag gíllar ju den vagnen så mkt oxå.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 791
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka