Skall bygga hage och behöver råd

Sv: Skall bygga hage och behöver råd

nej de kan jag ju förstå... Hm..klurigt det där... för om hästen skadar sig på taggtråden täcker inte försäkringen det heller så det är en risk du får ta isånafall... En idé vore ju att ha tre trådar just där för att förstärka det lite och se till att du har tjock och synlig tråd så hästarna verkligen ser var stängslet tar slut någonstans. Jag har 4 mm rep och det tycker jag är precis lagom - inga hästar som har rymt än så länge :D

Försäkringen tar taggtrådsskador! :idea:
OM det är grannens staket eller om det är som du ridit på i naturen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 484
Senast: Lavinia
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 777
Senast: Linda_A
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 660
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag har stått ut i 5 år, nu orkar jag inte och behöver lagrum men hittar inget. Jag hyr ett helt stall, kallhyra, stallägaren har ingen...
Svar
10
· Visningar
2 371
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka