Skänka hundmat...

SandraM

Trådstartare
Jag undrar om det finns någon organisation eller liknande i Halland som är i behov av lite hund mat?? Jag har googlat men kommer inte fram till något vettigt. Jag har en stor säck med mat här hemma som inte kommer användas och det känns dumt att slänga...

Senast ändrad:
Sv: Skänka hundmat...

Vet inte hur det är i just Halland, men syrran blev kontaktad av nån som genom polisen (tror jag) tar hand om hundar som är beslagtagna (heter det så?).
Kanske man kan få tag i nån omplaceringsmänniska genom er lokala polis?

Sv: Skänka hundmat...

Det finns en grupp på FB (förening) som gärna tar emot hundmat till hemlösas hundar. Kommer inte ihåg just vad de kallas. Har för mig att det var ett tjejnamn. Försöker återkomma om det. Googla gärna. De vill ha in hundsängar och täcken till stora hundar också.

Det gick snabbare än jag trodde: http://www.scalashundhjalp.se/

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 641
Senast: ufot
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 817
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: SaraMara
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31