Skånska distanssällkapet Utbildningsritt 25/7

aztecaqs

Trådstartare
Skånska distanssällkapet Utbildningsritt 25/7, är det någon man kanske får träffa där? Är nämligen väldigt nervös då jag aldrig varit på någon form av distansritt. :crazy: Men ser stort fram emot det! Såg att det skulle bli sol hela dan, med ett litet moln på förmiddagen! *wiiee* :D

Sv: Skånska distanssällkapet Utbildningsritt 25/7

Jag ska inte dit. Men hopppas ni få trevlig där

Ska upp till helsinborg den helgen :rofl:

// Kram Ros-Marie

Ingen? :( Någon ni känner till då som ska dit?

Jag kommer vara där som funktionär då det är min klubb som arrangerar, vi hoppas det kommer många och att alla som rider nu på Lördag även planerar att rida vår nästa utbildningsritt i okt med. Det lät ju trevligt med fint väder! :laugh:

Jag tror (är övertygad) att det är precis såna här småtävlingar som behövs för att få in nya ryttare i sporten.

Det är ju inte särskilt svårt att få ihop lite pengar till klubben på en sån här ritt heller, eftersom de enda utgifter man har är rosetterna, och kanske lite bil-pengar till banläggaren.

Hoppas vädret håller sig så nu, det skiftar då och då :) Ja, jag tror precis som CK. :bump:

Behöver man packa mycket? Asså som det vore en längre sträcka.. Hade tänkt starta i Klass 2 :D

Nej du behöver inte packa mycket:D Ha med ett regntäcke och ett fleecetäcke,lite hö,några morötter,två hinkar och vatten till hästen att dricka och att svampa av.
Samt det du behöver för att rida så klart:p
Om det blir gassande sol kan du ta med ett flugtäcke istället för regntäcke och kanske lite flugspray om hästen blir irriterad av insekter....

Ska man visa hästens pass? Det stod nämligen inte att man inte skulle det. Är det några mer papper jag behöver visa i sekretariatet? :confused: :)

Passet brukar man inte behöva visa.
Det de vill se är Grönt kort, ryttarlicens, vaccination.

Passet brukar man inte behöva visa.
Det de vill se är Grönt kort, ryttarlicens, vaccination.

På denna ritten behöver man inget av ovan nämnda papper. Eftersom det är en utbildningsritt och inte en tävling. :)

På denna ritten behöver man inget av ovan nämnda papper. Eftersom det är en utbildningsritt och inte en tävling. :)

Bra att du rättar mig, jag snurrade ihop denna tråden med Billinge-tråden.:)

Hahha gud vad rädd jag blev där!! :p Har nämligen inte nått av det just nu. :D

Fast läser du proppen till utbildningsritten så står det ju klart och tydligt att inget av alla dessa papper behövs...

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 260
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
6 002
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 235
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka