Skattsedel

Du får ingen restskatt pga flytten, du betalar skatt till Täby hela året. Nästa år börjar du betala skatt till Vallentuna.
Löneavdelningen kan få uppdatering av skattetabell från Skatteverket, men det kräver att de begär det och det är det inte alla som gör. Jag hade alltså informerat dem om vilken skattetabell det ska vara nästa år, och jag hade gjort det efter decemberlönen.
 
Du får ingen restskatt pga flytten, du betalar skatt till Täby hela året. Nästa år börjar du betala skatt till Vallentuna.
Löneavdelningen kan få uppdatering av skattetabell från Skatteverket, men det kräver att de begär det och det är det inte alla som gör. Jag hade alltså informerat dem om vilken skattetabell det ska vara nästa år, och jag hade gjort det efter decemberlönen.

Tack! Det förklarar varför jag inte behövt göra detta tidigare, min gamla ag fixade sånt själv.
Och skönt att det inte ger restskatt :bow:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Måste ge jobbet en a-skattsedel efter kommunbytet förra året. Det står ju att det är där man är folkbokförd 1/11 året innan som gäller...
Svar
6
· Visningar
588
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Anonymt användarkonto då jag vet att folk i närheten av mig vet vem jag är. De senaste åren har jag studerat och jobbat som vikarie i...
Svar
15
· Visningar
1 804
Skola & Jobb Jaha där kom domen... vart på möte med min chef min arbetscoach och en tjej som heter Anna som är arbetsledare inne där jag jobbar...
2
Svar
26
· Visningar
3 798
Senast: ridtravare
·
Skola & Jobb Hjälp och råd kära Bukeorakel! Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg, ska försöka reducera ner det så mycket jag kan. Jag har...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 089
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp