skelett i garderoben?

Sålt sex och jobbat svart. Finns sexvideor på mig som gud vet hur spridda de är. Släktingar dömda för ganska allvarliga brott, inte för att det är mitt fel men säkert nån som skulle gilla att dra upp.
 
Jag har en person i mitt liv som vet ganska så exakt allt och en hel del till utöver det, som finns att veta om mig, det är illa nog att en annan människa har så omfattande insikt och kunskap om en att jag antar att jag skulle vara tvungen att döda den människan innan jag gick och blev offentlig. Så det skulle liksom vara kört redan där.

Jag har och har haft väldigt många färgstarka människor och äventyr i mitt liv, så jag har troligtvis så många skelettt i min garderob att en ministerpost nog med största trolighet skulle vara en ganska kort historia. Troligtvis skulle jag dra med mig andra i mitt fall - oförlåtligt men oundvikligt.
 
Visstja. :o
Jag har varit av med körkortet en gång på 80-talet. Bromsade lite för sent vid en 70-skylt. Dvs vi var en hel karavan som bromsade lite för sent. Sen mörk kväll och polisen vinkade in oss allihop. Ca ett dussin bilister blev av med körkortet samtidigt.

Lite oväntat eftersom jag körde väldigt laglydiga 70 när jag stoppades. Det gjorde vi allihop. Men när vi passerade första 70-skylten låg vi i sisådär 100-110. Och exakt där stod de med kamera.....
 
Jag har skelett i garderoben.
Jag har 2 fortkörnings böter
Jag har också fått lift med polisen hem en lördagskväll. (men det berodde på att jag själv tjatade till mig liften, så det räknas kanske inte...)

Edit: 2 ggr har jag tjatat till mig lift av polisen på lördagskväll...

Tycker inget av det där är några skelett. :)
Fortkörningsböter har var och varannan människa (sen att det inte är bra är ju en annan femma, men skelett vet i fan :p)
Och att åka med polisen är ju ingen fara.
Händer ofta att folk skjutsas hem! :)
 
Tycker inget av det där är några skelett. :)
Fortkörningsböter har var och varannan människa (sen att det inte är bra är ju en annan femma, men skelett vet i fan :p)
Och att åka med polisen är ju ingen fara.
Händer ofta att folk skjutsas hem! :)

Jag känner några poliser som åkt fast för fortkörning också (ej i tjänsten). Kollegorna hade tydligen väldigt roligt när de stoppade dem :rofl:
 
Tycker inget av det där är några skelett. :)
Fortkörningsböter har var och varannan människa (sen att det inte är bra är ju en annan femma, men skelett vet i fan :p)
Och att åka med polisen är ju ingen fara.
Händer ofta att folk skjutsas hem! :)
Vad snälla poliser vi har :)
 
Om någon detaljgranskar min deklaration från 1982 ungefär, så kan det komma fram att jag hade missförstått det där med att göra avdrag för avgiften till A-kassan. Jag drog av hela fackföreningsavgiften men det var ingen som märkte det. Och jag själv fattade först vid nästa deklaration att jag hade gjort fel.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tapetsera på vävd tapet
  • Det här med klädsel
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp