skelett i garderoben?

Ja, tyvärr. Fast det är ju lite mysko eftersom det inte är jag som har gjort eller gör något. Men man får inte välja sina familjemedlemmar och det känns jävligt surt att något man inte gjort själv möjligtvis skulle kunna påverka en så.

Egna skelett vet jag inte riktigt, det kanske finns något som jag har förträngt. Rent generellt stressar det dock ut mig oerhört att "göra fel" så när jag väl lyckas ältar jag det i det oändliga. Jag tror det mest är oerhört små skelett, typ mullvads storlek så det är nog egentligen inget någon skulle bry sig om :rofl:.

Sen förstår jag inte heller de personer som ska ha någon slags maktutövning med att hålla grejer över en.
Jag har börjat älta småsaker som ordval, inte dåliga ordval utan såna man kunde gjort bättre bara, i oändlighet. Eller hur pinsamt det var att tappa bort ord, framförallt om det råkar vara på engelska då någon kanske, vet och fasa, tror att jag är sämre än jag egentligen är på språket i fråga. Det följer mig i FLERA ÅR! Skönt att det finns fler som ältar, jag känner mig rätt ensam om det ;)

Angående skelett. Jag kunde vara väldigt taskig och otrevlig mot folk jag egentligen inte kände som yngre tonåring. Enormt pinsamt idag men jag ältar det i alla fall inte nu. Jag tog helt enkelt ut mitt dåliga mående på andra.
 
Om du skulle bli en offentlig person, där journalister och andra börjar gräva i ditt förflutna för att hitta något att gnälla om - skulle de då hitta några skelett i din garderob? Vågar du berätta vad? ;)

Jag hittade en påminnelse på fejjan idag, under rubriken "den här dagen", som gällde ett av mina skelett i garderoben. Jag bar mig helt enkelt jävligt dumt åt :arghh: som tonåring och det påminnelsen handlade om var att en person tänkte svartmåla mig inför allt och alla som ville höra genom att berätta just det. 23 år efter händelsen ifråga... :turd: :wtf: (tydligen är det livstidsstraff på korkat beteende i tonåren :meh: )

De skulle garanterat gräva fram min fd sambo. :meh: Han är lite eh... speciell kan man säga. :cool:

Eller så skulle de hitta de där hiskeliga bilderna när jag väger 40 kg för mycket. :o
 
Jag har inte mer döingar i garderoben än någon annan. Folk tror att alla andra är så helylle, men så är det ju inte. Vi har alla fel och brister och vi har alla gjort dumma grejer i livet. Vissa med likgiltighet för konsekvenserna, och vissa har man helt enkelt inte tänkt på i stundens hetta eller fylla.

Jag hade lätt gått med på att bli granskad. Har ingenting att dölja - så roligt liv lever jag inte tyvärr!
 
Mitt enda skelett:
Jag blev av med körkortet under två månader som 19-åring, efter att ha kört för fort.
Det är preskriberat nu. ;)
 
Jag hade ganska hög omsättning på pojkvänner när jag var yngre så det skulle de säkert kunna spinna till nåt smaskigt. Jag snattade en gång när jag var 14, en ring för 19:-! Något dysfunktionell uppväxt med psykiskt störd pappa, det kunde de nog få till nåt också.
Det finns en hel del mindre(mycket mindre!) smickrande bilder från min fjortis/kickers tid som jag nog inte skulle vilja att alla i hela världen fick se.... Jobbat inom hästvärlden och det vet vi ju alla hur lagliga de anställningarna brukar vara...
Jag tror att vill man så kan man få allt till allt :)
 
Hmm...har svårt att komma på något skelett i mitt förflutna som skulle skapa någon skandal, men visst skulle de säkert kunna gräva upp någon gammal skolkamrat/vän/ex som skulle ha något att berätta, som med tillräcklig vinkling skulle kunna räcka till någon skvallerblaskrubrik.

Alla har vi ju varit unga och mindre smarta någon gång så :o;)
 
Finns absolut något gammalt skelett i garderoben här.
Inte direkt specifika händelser utan mer en jobbig tid. Inte pinsam i sig men en period som jag helst ser död och begraven och inte vill bli påmind om.
 
Jag har skelett i garderoben.
Jag har 2 fortkörnings böter
Jag har också fått lift med polisen hem en lördagskväll. (men det berodde på att jag själv tjatade till mig liften, så det räknas kanske inte...)

Edit: 2 ggr har jag tjatat till mig lift av polisen på lördagskväll...
 
De skulle nog kunna hitta räkningar som betalats för sent, fast inte riktigt gått till Kronofogden. De skulle hitta parkeringsböter och böter för fortkörning.
Största grejen är väl att jag varit i rättegång för att ha blivit misshandlad av ett ex. Där finns ju en del att ta del av antar jag. Mycket som inte är sant också förstås som han ljög om.

Sen som andra sagt "barndomsvänner", gamla f.d. ragg osv. Där kan man ju framställas hur som helst.

Min värsta mardröm är att bli granskad av folket på flashback. Då är man ju körd. När de drar igång och gräver om folk tar det aldrig slut.
 
Jag är jättedålig på att betala parkering och har ofta p-böter liggandes. Det ser väl inte så himla snyggt ut misstänker jag.

Annars är det väl allmänt festande med tillhörande bilder som göms.
 
Skulle någon gå in för att framställa mig i dålig dager som offentlig person skulle det bli ganska säljande rubriker kan man säga... :devil:

(Det finns dock inget av det jag ångrar, eller som skulle intressera rättsväsendet.)
 
Nej. Jag ljög lite för mycket under en period i 18-20 års åldern men ingenting grovt och, märkligt nog, var jag rätt duktig på att hålla ihop det och blev aldrig påkommen.
 
De skulle nog inte hitta så mycket. Eller jo, det skulle de väl, jag var också naiv, korkad och utan långsiktigt tänk när jag var yngre :D:o så självklart har jag tagit dumma beslut förr som jag inte hade gjort lika nu. Men jag skulle inte bry mig om hela jordens befolkning kände till det idag.

Annars är det bara inom sjukvården det finns smaskiga saker om mig, men det är ju sekretess så det hoppas jag journalisterna inte kommer åt :angel:;)
 
.....

Min värsta mardröm är att bli granskad av folket på flashback. Då är man ju körd. När de drar igång och gräver om folk tar det aldrig slut.

Gawd. Då är man nog helt körd. :nailbiting:

kl

Alltså, jag har gjort en del saker som är riktigt puckat. Men det känns ju som om det borde vara preskiberat nu. Däremot så finns det saker som inte är så farliga, men jag skäms som sjutton.
 
Om du skulle bli en offentlig person, där journalister och andra börjar gräva i ditt förflutna för att hitta något att gnälla om - skulle de då hitta några skelett i din garderob? Vågar du berätta vad? ;)
Jadu, det finns nog en del.
Kanske skulle de gnälla över att jag drämde ett tennisrack i huvudet på en av mina värsta mobbare, så mobbarens föräldrar ringde till mina och mina skällde på mig fast de innerst inne tyckte det var rätt åt mobbaren efter år av riktigt djävla mobbning* (vad de berättat flera år senare), även om det är preskriberat idag. :angel:

* ett exempel är att mobbaren puttade in mig i en betongvägg så hårt att jag tappade andan och ledsen förtvivlat kämpade att andas, trodde jag skulle dö och lite diverse annat taskig mobbning. Inte undra på att jag hade självmordstankar i den åldern pga all djävla mobbing.

Annars vet jag inte vad de skulle hitta. :cautious:
 
Jag har inga skelett i garderoben. Det värsta man kan få fram om mig är en extremt ful bild om man bildgooglar mitt fulla namn. Jag finns inte på Facebook eller någonstans på internet under mitt namn, så man får annars inga träffar på mig.

Däremot är jag helt säker på att någon kan kräva upp något som inte ens finns och vinkla till det så att dem får sin poäng om de skulle vilja. Det finns väl alltid någon som kan säga något, som någon annan kan tolka som det, som gör att den personen faktiskt kommer ihåg den situationen, som en annan person faktiskt tyckte var ganska dum.
 
Vet inte om det räknas som ett "skelett i garderoben" att ha ett antal mer/mindre kriminella personer som vänner på FB?
Annars har jag nog inte så många lik i garderoben faktiskt....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp