skicka in anmälan

zilla

Trådstartare
När brukar ni skicka in anmälan till tävling...Nägra dagar innan .anmälan går ut eller 1-2 veckor innan tiden går ut.?

Går det att få mottagar svar att anmälan gått fram när man skickar mail?
 
Sv: skicka in anmälan

Brukar skicka in amnälan så fort jag har bestämt mig för att åka på en tävling...
 
Sv: skicka in anmälan

ja brukar skicka in anmälan när jag bestämmt mej för att åka, men inte för tidigt för man vet ju aldrig va som kan hända.......

man kan väl be om att få bekräftelse på sin anmälan :idea:
en del klubbar vet ja skickar oavsett.....
 
Sv: skicka in anmälan

Du kan ju begära svarskvitto, men det är ju inte säkert att klubben svara på detta, dock har de som vi anmält till via internet skickat en bekräftelse via mejl.

Jag anmäler aldrig i sista sekunden, har man otur då så kommer anmälan in för sent.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 073
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 064
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Hur lång tid tar det innan den post man skickat till FK är registrerad som mottagen hos FK? FK vill ha mitt samtycke till en grej och...
2
Svar
24
· Visningar
1 428
Senast: Krålus
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp