Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det kan bero lite på vart du har din mail.. om det är hotmail telia eller annat.. hotmail har en begränsning på hur stor filen får vara..
och jag tror att låtar oftast är för stora.. själv brukar jag skicka per msn eller ftp..
det första du ska göra är att kolla vilket format låten är i.. om det är mp3,wav mm det bästa är om det är mp3.. tar minst plats då
om det inte är mp3 så kanske du måste "rippa" låten.. om du behöver det så skulle det underlätta om jag får veta vilket program du använder för att lysna på musik.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Skola & Jobb
Jag kommer eventuellt behöva logga in på jobbets servrar via VPN och utföra lite uppgifter från sommarstugan d v s använder internet via...
Kropp & Själ
Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...