Skicka sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare WithoutFaith
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 957
W

WithoutFaith

Var kan man få tag i en bra kartong och massa typ frigolit?

och vad kostar det att skicka sadel till danmark tror ni? :D

Sv: Skicka sadel

Jag skickade en sadel en gång med massa bubbelplast runt om, det funkade alldeles utmärkt!=)

Kolla upp hur det fungerar att skicka till Danmark.Har en kompis som skickade sadel mot postförskott till Danmark och köparen fick ut sadeln utan att betala!
Nu var köparen ärlig och hörde av sig till säljaren,så de löste det hela,men definitivt värt att kolla!
Alla är ju tyvärr inte ärliga!
Har skickat flera sadlar och förpackat dessa i så liten kartong som möjligt och ibland fyllt dem med tidningspapper och ibland ingenting!
Har ALLTID gått bra!

Okej för vill liksom inte skicka en sadel värd tio papp och bli återbetalningsskyldig för den går sönder på vägen :(

Men ska kolla upp packtillbehör lite :)

Då måste jag försöka flirta till mig en ;)

Ska mäta sadelns mått och se vad för kartong som blir lagom :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
265
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
519
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka