Skicka video via mail

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Skeptiker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 407
S

Skeptiker

- varför går inte det, någon jag känner säger att det blir för "stort" för mottagarens dator då, antar jag?

Om jag testar och skickar till mig själv, kraschar min dator då?

Jag har video (liksom bilder som ju går utmärkt att skicka) o skulle vilja skicka den till ev hästköpare utan att behöva skicka cds (eller vad det heter?) till var och en.

Sv: Skicka video via mail

- varför går inte det, någon jag känner säger att det blir för "stort" för mottagarens dator då, antar jag?

Om jag testar och skickar till mig själv, kraschar min dator då?

Jag har video (liksom bilder som ju går utmärkt att skicka) o skulle vilja skicka den till ev hästköpare utan att behöva skicka cds (eller vad det heter?) till var och en.
Allt hänger på hur stora mail som mottagarens mailoperatör tillåter honom/henne att ta emot. Somliga är mer frikostiga, andra mindre. Ett alternativ är att lägga upp filmfilerna på ftp, ett enklare är att lägga upp dem på Youtube (motsv) och maila länken till spekulanterna. :)

Sv: Skicka video via mail

Tack för svar, om jag t ex lägger in den på photobucket menar Du? Vill inte ha den på youtube pga ryttaren (som inte alla behöver se vem det är utom ev spekulant)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 399
Senast: lizzie
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
2 075
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 410
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 030

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka