JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Skidkläder för gravida
Jo, det är ju det jag kan prova iaf. Gillar egentligen inte hängslen men det kan ju bli så att jag inte har något val
Han lever än iaf!
Nä krysset hamnar längre ner.
Jag får helt enkelt stå i affären och svära åt hängslena som försöker strypa mig
Vart ska du åka någonstans och när?
Känns lite farligt att möta dina graviditets-djävuls-hormoner i backarna om man t.ex. skulle åka nån mm fel i liftkön eller nått
Förresten, du funderar inte på att köpa liftkort till bebisen och köra igenom de 1m höga portarna som brukar finnas för barn under 7 år
Vi åker till Trysil, 2-9 jan
Än så länge är förresten humöret mer eller mindre som vanligt, vilket väl iofs inte säger så jättemycket
Haha, de portarna hade varit sjukt kul att ta sig igenom
Tror dock inte att det är fysiskt möjligt för mig att skrynkla ihop mig såpass
Övr. Barn
Ja, jag har skaffat ett anonymt nick. Även om jag inte är jättekänd här på Bukefalos är sambons båda systrar och mamma här inne och de...
2
Kattbilder #10
Svar: 576
Visningar: 30 358
Katt
Presentation bukehund(ar) 2025!
Övr. Hund Bill, storpudel, 3 år, söt, glad, gosig, pigg, busig, men jaktintresserad (katter, harar, hjortdjur mm) lättstressad i stökiga miljöer...
Ginne
Alldeles nyss
Svar: 69
Visningar: 6 233
Hund
Valp 2025
Svar: 853
Visningar: 60 181
Hund
Evolve
Foder & Strö Jag ger min lucern för extra protein osv, men har egentligen rätt dålig koll olika foder. Är detta ett bättre alternativ till lucern?
Emuliiaa
10 minuter sedan
Svar: 135
Visningar: 7 384
Vård
Stärka 3 åring
Träning Förstår. Fram brukar ju vara mycket enklare att lyfta än bak så kanske något tar emot. Låter vettigt att kolla med veterinär och röntga.
Freazer
43 minuter sedan
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Kan det inte vara så enkelt att det är svårare att böja en kort kraftig hals än en längre slankare?
Lingon
46 minuter sedan