Skillnad mellan Top Reiter(bomlös) och Diddi-special?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare solenbakommolnet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 109
S

solenbakommolnet

Hjälp mig nu ni som kan! Vad är skillnaden mellan dessa två bomlösa sadlar??? Jag tycker de ser praktiskt taget lika dana ut :angel:

Sedan kommer vi till Kari padden :eek: Vad skilljer dessa tre sadlar imellan???

Kanske ett litet uttjatat ämne detta med sadlar och bomlöst men det är väl ändå här vi ska få våra frågetecken utredda :D

:bow:

Sv: Skillnad mellan Top Reiter(bomlös) och Diddi-special?

Nämen hjälp mig nu! Ingen som vet???

För inte är väl Top Reiter's bomlösa och Diddi-specialen samma sadel??????? :smirk:

Sv: Skillnad mellan Top Reiter(bomlös) och Diddi-special?

Har hört att Top-Reiter-sadeln ska ha en söm framtill som kan gnaga sig ner i manken; och Diddi har inte samma dåligt konstruerade framparti.

Tycker att Skuggi borde hoppa in här eftersom hon har prövat båda och bara säljer Diddi.

Liknande trådar

Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: videnlis
·
Utrustning Idag har jag också provat en Top Reiter bomlös. Den var mycket större än vad jag trodde och knä stöden var gigantiska :o... Den bryggade...
Svar
9
· Visningar
3 084
S
Islandshäst Hoppas detta får ligga kvar här för när jag ställde samma fråga på "utrustning" blev det noll svar :crazy: Ok, here we go :D Jag...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: 2 isisar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka