Skillnad på färger??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Juno
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 671
J

Juno

Hejsan satt och tittade på ett snyggt träns, färg New Tan och bestämde mig för att köpa det..Letade efter ett par tyglar också men hittade bara med färgen: New Market, vad är det för skillnad?? :confused:

Sv: Skillnad på färger??

Det där är jätte svårt Färgerna är olikaberoende på vilket märke du köpar, jag har en nosgrimma som är jätte orange och ett träns som är ljsbrunt och båda är New Market. Så det är smartast att hålla sig till samma märke när du köper ljusbruna träns och tyglar tycker jag.

Sv: Skillnad på färger??

oki! tackar så myclet, då får jag hålla mig till ett och samma märke..
:smirk:

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Senast: Capybara
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
872
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka