Diabetikern

Trådstartare
Vad är det för skillnad på en draghund och en slädhund? Min väninna ska skriva en avhnadling om detta i januari och vi satt och spånade lite idag men kom inte fram till ngt vettigt. Någon som vet?
Tacksam för svar :)
 
Sv: Skillnad?

med slädhundar då e det ofta polarraserna som drar spannet och när det gäller drag kan det vara ´lite olika raser ofta brukshundar el polarraser där man blandat i fågelhundar...inom drag har man oftast färre antal hundar och då ska det gå fortare typ så e det...
 

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
545
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Ponylove
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 663
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp